http://www.ap-nabytek.cz/

Jak nakupovat

Máme pro vás tipy, jak snadno projít celým procesem od výběru zboží až po jeho objednání.

Hledání zboží

Někdo se po obchodě rád toulá, jiný jde přímo.

  • Pokud patříte do první skupiny, vyberte si v horním menu příslušné oddělení a v něm jednotlivé kategorie zboží, až se dostanete k cíli.
  • Jestliže už víte, co chcete, použijte vyhledávání. V horní části stránky naleznete řádek pro hledání, který vás ve spolupráci s našeptávačem dovede k požadovanému zboží.

Košík

  1. Zboží vložíte do košíku pomocí tlačítka Vložte do košíku.
  2. V košíku přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný název zboží, dostupnost, počet kusů (můžete ho libovolně měnit) a cenu bez a s DPH.
  3. Kompletní obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Přihlásit se můžete jako:

  1. Nový zákazník, pokud nakupujete na MALL.CZ poprvé - zadejte pouze svůj e-mail a pokračujte v objednávce.
  2. Registrovaný zákazník, pokud jste již na MALL.CZ nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte e-mail a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se registrovali.

E-mail slouží pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je nezbytné ho vyplnit.

 

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je vám k dispozici její kompletní shrnutí. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, dokončete objednávku stisknutím tlačítka Odeslat objednávku.

Hodí se vědět

  • O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 602 322 406.
  • Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Momentálně nedostupné“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem nebo pokud se jeho cena výrazně změnila. O takové situaci budete samozřejmě informováni, pokud nastane. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, peníze vám vrátíme na účet.